آيا بعد از عمل لاغري نياز به عمل جراحي پلاستيك دارم؟ بيمه عملش رو ميده؟

۱۲ بازديد

اغلب بيماران پس از انجام عمل هاي لاغري مثل عمل اسليو معده ، باي پس و ساسي باي پس با شل يا آويزان شدن پوست مواجه مي‌شوند. زيرا بدن شما تا حدود ۱۸ ماه بعد از عمل جراحي لاغري، تغييرات زيادي را تحربه مي‌كند. ميزان شل و آويزان شدن پوست و ظاهر كلي شما به عوامل مختلفي مثل مقدار وزن از دست داده، ژنتيك، سن، ورزش كردن، سيگار كشيدن يا  نكشيدن و .. بستگي دارد. به طور كلي بيماران، پس از عمل در برخورد با شل شدن پوست دو ديدگاه متفاوت دارند: برخي از آن ها ترجيح ميدهند با پوشيدن لباس، كمربند و يا پوشش هاي فشاري پوست و شل بودن آن را پنهان كنند برخي ديگر ترجيح ميدهند براي برطرف كردن اين افتادگي اقدام به انجام عمل پلاستيك كنند. چنانچه شما قصد انجام عمل داشته باشيد، بهتر است كه دست كم ۱۸ ماه بعد از عمل صببر كنيد و  آنگاه زير تيغ جراحي ديگري برويد.

بيشتربخوانيد... رژيم لاغري

اما بحث بيمه

بيمه ها معمولا بنا به دلايل درماني و پزشكي مقداري از هزينه هاي برداشتن پوست اضافي شكم و پستان را تقبل ميكنند. اما براي برداشتن پوست آويزان بازوها معمولا هزينه اي پرداخت نميكنند زيرا از نظر بمه جنبه زيبايي دارد.

موسیقی و جراحی پلاستیک دو عرصه متفاوت به نظر می‌رسند، اما ارتباطات موسیقی و جراحی پلاستیک بسیار زیاد است که می‌تواند تأثیرگذار باشد. از یک طرف، موسیقی به عنوان یک هنر ذهنی و احساسی، توانمند است که احساسات و حالات روحی فرد را تحت تأثیر قرار دهد. در جراحی پلاستیک نیز، علاوه بر تغییرات جسمی، تأثیرات روحی و احساسی نیز مهم می‌باشند. مثلاً موسیقی آرامش بخش می‌تواند به بیماران جراحی پلاستیک کمک کند تا با استرس و نگرانی‌های خود برخورد کنند و پس از عمل جراحی، بهبودی سریع‌تری را تجربه کنند.

 

همچنین، ممکن است موسیقی در فرآیند تحول زیبایی و تغییرات جسمی نیز نقش بیفزاید. برخی از بیماران پس از جراحی پلاستیک، احساس تجدید حیات و تحول در زندگی خود را تجربه کرده و موسیقی می‌تواند آنها را در این مسیر همراهی کند. بنابراین، ارتباط میان موسیقی و جراحی پلاستیک نه تنها به عنوان یک روش تسکین احساساتی بلکه به عنوان یک عامل تأثیرگذار در فرآیند شفافسازی جسمی و روانی افراد ممکن است مشاهده شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.